A prospettiva di sviluppu di l'industria di lampi di strada solare

In l 'ùrtimi anni, incù u migliuramentu di l' efficienza di cunversione di generazione di energia cellula sulari, u sviluppu cuntinuu diTecnulugia di illuminazione LEDè a pupularità di u cuncettu di prutezzione di a cunservazione di l'energia in u mondu sanu, u mercatu di produttu di lampi di strada solare hè cresciutu rapidamente.

Cù l'accelerazione di a custruzzione di l'urbanizazione, l'ascesa di u cuncettu di città intelligente è di cità pacifica, hà benefiziu da a prumuzione di l'investimentu infrastrutturali naziunale, a pulitica di u turismu culturale, a "città caratteristica" è diversi modi innovativi, u mercatu di lampi di strada solare hà inauguratu un periodu di scoppiu è sviluppatu gradualmente in a direzzione di trasfurmazioni cumpleta di l'illuminazione urbana.

Queste pulitiche di sustegnu ùn solu creanu un bonu ambiente macro per u sviluppu di l'industria, ma ancu portanu beneficii sustanziali à u sviluppu di l'industria per mezu di prughjetti di dimostrazione à grande scala, chì conduce à u sviluppu sanu è rapidu à longu andà di l'industria. .

cd6895dff8d71ed33c904e87de80163

Sutta l'ultimu scopu di u piccu di carbone, a neutralità di u carbonu, a Cina hà datu nascita à un novu mercatu enormu.Tutte l'industrii rializeghjanu l'aghjurnamentu industriale è a trasfurmazioni strutturali cù a riduzione di carbonu cum'è u scopu.

L'apparizione di a nova tecnulugia di l'energia solare lampione stradale hè assai amatu da a maiò parte di i cunsumatori recentemente, usa principalmente a luce naturale di u sole, pò esse illuminazione è risparmià risorse senza l'aiutu di l'energia elettrica.Siconda, ùn affetterà micca a sicurità per via di u circuitu di anziane, di u materiale di strada senza qualificazione è di i disordini di u circuitu.Cunverte direttamente l'energia solare in energia luminosa è diventa più sicura.

L'industria di l'illuminazione di strada solare hè in a prima fase di maturità, dopu a prumuzione vigorosa è u sviluppu rapidu.U guvernu hà introduttu pulitiche per sviluppà a luce solare è a cumpetizione di u mercatu hè intensa.Infine, a cumpetizione fucalizza da u prezzu à u serviziu post-vendita.

Cù u sviluppu dilampione solareindustria, ci hè un parcu industriale relativamente cuncintratu in u nostru paese.Tuttavia, l'industria di lampi di strada solare hà un gran numaru di imprese, cuncentrazione di u mercatu sanu sanu, chì ùn hà micca furmatu una impresa di punta cù vantaghji assoluti.

  Lampada di strada solarea cumpetizione di l'industria tende à esse più feroce chè prima, solu cù a capacità d'innuvazione, u vantaghju di qualità è u sistema di serviziu migliuratu l'impresa pò esse in una pusizioni invincible.

Ningbo Deamak cumpagnia di tecnulugia intelligentehannu dinù parechji culori differente di luci portable à sceltu.Pudemu furnisce a maiò parte di i documenti, cumpresi certificati di produttu è altri documenti d'esportazione richiesti.L'imballu pò esse persunalizatu è u pruduttu pò ancu esse persunalizatu.Per infurmazione nantu à u produttu, sè vo site interessatu in questu, ma avete sempre prublemi, cuntattateci u più prestu pussibule.Inoltre, pudete ancu visità u nostru situ web:www.deamak.com.Grazie per a navigazione!


Tempu di Postu: Aug-03-2022