A definizione è i vantaghji di l'applique solare

Lampada da paretehè stata assai cumuna per età in a nostra vita.In generale, a lampa di u muru hè stallatu à e duie estremità di u lettu in a stanza o in i corridoi.Questa lampa di muru pò micca solu ghjucà un rolu in l'illuminazione, ma ancu un rolu decorativu.In più, ci hè una lampa di muru sulari, stu tipu di lampa di muru stallati in u parcu di più.

1. Cosa hè una lampa di muru sulari

A lampa di u muru hè un tipu di lampa chì pende nantu à u muru, chì ùn pò micca solu illuminà, ma ancu avè un effettu decorativu.Lampada di muru solare hè unu di elli, hè guidatu da a quantità di energia solare per fà brilla.

2. Vantaghji di lampade murale sulari

(1) U vantaghju eccezziunale di a lampadina solare hè chì sottu à a luce di u sole durante u ghjornu, pò aduprà e so cundizioni per cunvertisce l'energia di a luce solare in energia elettrica, per ottene una carica automatica, è ancu guardà l'energia luminosa. .

(2) U lampada da parete solarehè cuntrullatu da un interruttore intelligente, è hè ancu un interruttore automaticu cuntrullatu da a luce utilizatu.Per esempiu, a lampa di u muru sulari si spegnerà automaticamente durante u ghjornu è accende automaticamente di notte.

(3) Perchè u lampu di u muru solare hè guidatu da l'energia luminosa, ùn hà micca bisognu à esse cunnessu à qualsiasi altra fonte di energia, chì risparmia assai prublemi in tira di fili.Siconda, a lampa di muru solare travaglia assai stabile è affidabile.

(4) A vita di serviziu di lampi di u muru solare hè assai longa.Perchè a lampada di u muru solare usa chips semiconductor per emette luce, ùn hà micca filamentu, è a so vita pò ghjunghje sin'à 50 000 ore senza esse dannatu da u mondu esternu.A vita di serviziu di lampade à incandescenza hè di 1000 ore, è lampade à risparmiu energeticu hè di 8000 ore.Ovviamente, a vita di serviziu di lampade di muru sulari supera di granu quella di lampade à incandescenza è lampade à risparmiu energeticu.

(5) I lampi ordinarii cuntenenu in generale dui sustanzi, mercuriu è xenon.Sti dui sustanzi pruvucaranu una grande contaminazione à l'ambiente quandu i lampi sò scartati.In ogni casu, u lampu di u muru sulari ùn hà micca i dui sustanzi di mercuriu è xenon, cusì ancu s'ellu hè vechju, ùn contaminarà micca l'ambiente.

Ningbo Deamak Intelligent Technology Co., Ltd. hè un focusu nantu à a luce di u sensoru di u corpu, a luce di notte creativa, a luce di u scrivania di prutezzione di l'ochji, a ricerca è u sviluppu di a serie di luce di parlante Bluetooth, hà una quantità di brevetti di design è invenzione.

666

Semu ottimisti in quantu à e prospettive di u mercatu di luci di sensori solari, è travagliemu duramente per cuncepisce è sviluppà novi luci di sensori solari per l'usu esternu.Lampada da Muru Controlled Motion Solar hè unu di elli.Ùn hà micca solu e caratteristiche tradiziunali di l'illuminazione di u muru solare -carica solare automatica, longa vita, ma dinù aduprà risorse più raziunale à un altru livellu.

Sè site interessatu à i nostri prudutti o vulete sapè di più infurmazione, site assai benvenutu per lascià messagi o mandateci un email àdeamak@deamak.com.Garantimu chì a vostra dumanda ùn cascà micca in l'arechje sorde!


Tempu di Postu: Set-02-2022