Campu d'applicazione di u soffiu di u sensoru di u corpu umanu

Quandu si tratta di ulampada di tettu cù sensori di corpu umanu, Credu chì tutti sò familiarizati cun ellu, è hè largamente utilizatu in a vita di ogni ghjornu.A lampa sensore ùn hè micca solu un attellu di illuminazione, ma ancu più còmuda d'utilizà.

I lampi di tettu di sensori di u corpu umanu anu una larga gamma di applicazioni, è e seguenti sò alcune applicazioni cumuni.

  1. Aisles è stairwells : In sti dui spazii, a ghjente vene è và più freti.Di solitu ùn accendemu è spegnemu attivamente e luci quandu passanu, è hè inconveniente.L'usu diLampada di soffiu LED cù sensore di corpu umanuhè perfetta.
  2. Bagno: Ch'ella sia una casa o altri lochi, l'ambiente in questi dui spazii hè chjuca, i luci sò dim, è i lampi in i lochi cummirciali sò sempre accesi.Questa ùn hè micca una suluzione à u prublema di risparmiu energeticu.Sè installate u lampu di tettu di u sensoru di u corpu umanu LED, chì beneficia di l'induzione infrarossa di a toilette flush, veramente ottene intelligenza è migliurà a qualità è a qualità di vita.
  3. Ascensore: In l'elevatore, ancu s'ellu ùn ci hè micca assai lampade, u cunsumu di energia hè altu è u tempu di illuminazione hè longu, è u cunsumu di l'electricità ùn deve esse sottovalutatu.L'installazione di a lampada di u soffiu di u sensoru di u corpu umanu LED risparmia micca solu l'electricità, ma ancu a ricerca di l'applicazioni tecnologiche.
  4. Magazzini: I magazzini sò carattarizati da un gran numaru di prudutti è sò impilati in una manera disordinata, mentre chì i circuiti di illuminazione tradiziunali sò cuntrullati da sub-regioni.Per truvà un pruduttu, hè pussibule accende tutte e luci è spegne i luci quandu partenu, chì ùn hè micca bonu per u risparmiu d'energia è u travagliu.È stallà u lume di u tettu di u sensoru di u corpu umanu LED hè cum'è seguità una persona per accende è spegne a luce per voi, è pudete cuncentrazione nantu à u vostru travagliu.

主图111-300x300

Ningbo Deamak Intelligent Technology Co., Ltd hè un focusu nantu à a luce di u sensoru di u corpu, a luce di notte creativa, a luce di u scrivania di prutezzione di l'ochji, a ricerca è u sviluppu di serie di luce di parlante Bluetooth, hà una quantità di brevetti di design è invenzione. A nostra cumpagnia hà realizatu indipindenti. ricerca è sviluppu di stu tipu di lampade di tettu sensori di corpu umanu, piglià in contu i bisogni di i cunsumatori, cunvene à i bisogni di a ghjente, è integrendu e so caratteristiche.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, pudete visità u nostru situ ufficiale:www.deamak.com.


Tempu di post: Aug-12-2022