E diverse funzioni di a lampada fresca

Luce fresca hè un novu tipu di lampa chì attu u rolu in l'ultimi anni.Hè una lampada di scrivania di tecnulugia apposta apposta per i dormitori di l'università.U modu innovativu, l'illuminazione LED gentile è l'installazione simplice portanu una nova sperienza di illuminazione à u dormitoriu.Hè a forma di un tubu di luce.Pudete simpricimenti capisce cum'è una cumminazione di un tubu di luce è un sticker magicu.In ogni casu, à u cuntrariu di a lampada, hè più chjuca in grandezza, più còmuda è flexible per installà, è hà una gamma più larga di scenarii d'applicazione, chì hè assai populari trà i ghjovani.È attualmente, a maiò parte di e luci fresche ponu esse aduprate per a carica è u plug, chì hè assai còmuda.

A luce fresca generale hè stallata cù una basa adesiva 3M.U corpu di luce pò esse attrattu magneticamente à a basa, è l'angolo di l'illuminazione pò esse aghjustatu in su è in giru rotannu in su è giù.

ON / OFF: Quandu a luce LED hè spenta, mette a manu in l'area di sensazione infrared è mantene per 1 secondu per accende a luce LED;quandu a luce LED hè accesa, mette a vostra manu in l'area di sensazione infrared, stà fermu per 1 secondu, pudete spegne a luce LED.

3

Ningbo Deamak Intelligent Technology Co., Ltd.hè un focusu nantu à a luce di u sensoru di u corpu, a luce di notte creativa, a luce di scrivania di prutezzione di l'ochji, a ricerca è u sviluppu di serie di luce di altoparlanti Bluetooth, hà una quantità di brevetti di design è invenzione.Use 60 perle di lampada LED d'alta qualità, evidenziate senza stroboscopica, prutezzione di l'ochji. senza doppia ombra. Pressu longu per aghjustà a luce steplessly, toccu per cambià u culore di luce.

Sè site interessatu à i nostri prudutti, pudete visità u nostru situ ufficiale:www.deamak.com.


Tempu di post: Jul-29-2022