U primu ghjornu di Global Source Hongkong Show

L'aspittà hè finita !Global Sources Hong Kong Show apre avà, oghje, è dura finu à u venneri, u 14 ottobre.Ningbo Deamak Star Intelligent Technology Co., Ltd, una filiale di Ningbo Deamak, participa à u Global Sources Consumer Electronics Show tenutu à l'Expo Mundiale di Hong Kong Asia da l'11 à u 14 d'ottobre.U nostru numeru di stand hè 2K16.Vi invitemu à vene à l'AsiaWorld-Expo per esse parte di l'evenimentu di u top sourcing in Asia, scopre opportunità di cummerciale cù espositori verificati 100%, è scopre una varietà di prudutti di tendenza.

In l'ultimi trè anni, avemu sviluppatu parechji prudutti novi, è spergu chì i clienti novi è vechji visitanu è furnisce opinioni preziosi.

Eccu alcuni ritratti spartuti da a nostra squadra da u situ di mostra.

fghf (1)

fghf (2)

Digià avemu cumunicatu cù sei clienti chì sò assai interessati à a nostra luce di notte cùDMK 030, DMK 031PLè DMK 003PL.Eccu più dettagli per questi elementi.

DMK-030, trè lunghezze dispunibuli per l'usu di diverse zone è trè opzioni di culore, neru, doratu è argentu.Quellu d'argentu hè u più populari perchè hè faciule per a decorazione di a vostra casa.Hè fattu di aluminiu d'aviazione spazzolatu Silver, simplice ma classicu!

fghf (3)

DMK 031PL, duie opzioni di culore per voi, biancu è neru.Hè cuncepitu cù una copertura di luce unica fatta di ABS.A direzzione di l'illuminazione pò cambià facilmente quandu si attrae à u muru.Oltre à l'usu cumuni per u corridoiu, a scala, puderia ancu esse una scelta di illuminazione assai bona per i vostri quadri.

fghf (4)

DMK-003PL, hè una luce di notte cù cuntrollu di muvimentu.Hè veramente una luce simplice ma assai populari cù i cunsumatori.Ùn amanu micca solu u so aspettu esternu, ma ancu u so usu per parechje scenarii per l'illuminazione domestica è cummerciale ancu, cum'è l'uffiziu, ospedali, attellu.Delicata è compacta, ma largamente usata!

fghf (5)

Ningbo Deamak Intelligent Technology Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale di luci di induzione di u corpu umanu, luci di notte creative, luci di l'armadiu, lampade di tavulinu di prutezzione di l'ochji, luci sensori solari esterni è altre serie.Da l'annu 2021 à u 2022, avemu apertu un novu capitulu di serie di illuminazione esterna.

Avemu furmatu una squadra di R & D è avemu successivamente ottenutu diverse certificazioni cum'è BSCI, GSV'ISO9001, CE, ROHS, FCC, etc., è ponu furnisce à i clienti prudutti di bona qualità è prezzi competitivi.Stabbiliemu una relazione d'affari win-win à longu andà in un futuru vicinu!


Tempu di pubblicazione: 25-Sep-2022