A terza fiera di a Cina (Indonesia) in u 2023

Avà chì l'epidemie hè ghjunta à a fine, i partenarii d'affari si riuniscenu dopu à tutti l'anni duri.Ùn vulemu mancassi sta grande chance per fà novi amichi in u mondu sanu.

 

A primavera hè a stagione alta per diverse mostre.Ningbo Deamak Intelligent Technology CO., LTD vole ancu piglià sta opportunità per scuntrà vechji amichi è fà novi partenarii.Succede chì avemu ancu l'idea di sviluppà più per i mercati stranieri di l'Asia sudorientale.

 

Semu felici d'annunzià chì Ningbo Deamak Star Intelligent Technology Co., Ltd, una filiale di Ningbo Deamak, participa à a 3a Fiera di a Cina (Indonesia) in 2023 tenuta in Indonesia da u 16 à u 18 di marzu.Benvenuti novi è vechji clienti à visità noi.Vulemu veramente sparte cù più amichi di i nostri prudutti più venduti chì simu fieri.Grazie à u nostru designer espertu è squadra di ingegneria avemu finu à avà vendutu à l'esteru circa 250k diLampada da parete intelligentecù u cuntrollu di u muvimentu da u so lanciu in ghjennaghju di u 2022;100k diLuce di l'armadiu decorativu ochju di gattu è più di 500 milaLuce notturna classica rotativa a 360 ° con movimentochì simu cusì fieri di dì chì avemu i brevetti di cuncepimentu.

 

Preparazione prima di l'esposizione

1. A squadra di cumerciu straneru cunduce l'analisi è a ricerca nantu à u mercatu indonesianu, è selezziunà currettamente è cunfirma l'esposizione in cumminazione cù i prudutti di a cumpagnia.

2. Participà à a furmazione preliminare di a mostra indonesiana.

3. Cunfirmà a cabina di mostra, u layout di u stand, fate poster, brochures, carte da visita, etc.

4. Lanciari i prudutti nantu à a piattaforma di mostra

5. Imballate l'esibizioni, posters, brochures è altri materiali necessarii per l'esibizione è trasportate à u magazzinu in u tempu

 

I seguenti sò ritratti di participà à a furmazione pre-spettaculu è a spedizione di mostra

furmazione pre-spettaculu   

imballaggio di campioni

Ningbo Deamak Intelligent Technology Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale diluci notturne di novità, sottu à i luci di l'armadiu, luce notturna di u sensoru di muvimentu,lampi di lettura.Da l'annu 2021 à u 2022, avemu apertu un novu capitulu di serie di illuminazione esterna.

 

Avemu dinù furmatu una squadra di R & D chì serve i nostri clienti 'bisognu di novi disinni in forma è funzioni, etc. Finu a ora, avemu succissivamenti ottinutu diverse certificazioni cum'è BSCI, GSV'ISO9001, ISO 14001, CE, ROHS, FCC, etc. , è pò furnisce à i clienti prudutti di bona qualità è prezzi competitivi.

 

Aspittendu à vede novi è vechji amichi.A nostra speranza hè di stabilisce relazioni cummerciale mutuale-benefiziu trà noi in u futuru.


Tempu di Postu: Feb-20-2023