Introduzione è caratteristiche di Bear Silicone Lamp

Uluce di notte in siliconehè un pruduttu di silicone caldu in l'ultimi anni, cù diverse forme è disinni unichi.A luce di notte di silicone pò ancu esse aduprata in parechji campi, cum'è lampa di tavulinu, lampa d'atmosfera è lampa d'allattamentu.Stu tipu di luce di notte hè particularmente attrattiva per e famiglie cù i zitelli.Micca solu chì, a piccula luce di notte di silicone pò cambià u culore di a luce patting, chì si pò dì chì hè bella è pratica.

In generale, a maiò parte di i luci di notte di silicone anu e seguenti caratteristiche di u produttu:
1. Carica USB, rechargeable, circa 3 ore ogni volta.
2. Ci sò quattru tippi di luci, chì ponu esse cambiatu da ogni battitu è ​​aghjustatu secondu e preferenze persunale.
3. U materiale hè fattu di silicone d'alta qualità.Si sente dolce è simpaticu.Hè un bonu ghjocu di cumpagnu per i zitelli.
4. Durata di a bateria: 5-6 ore di luce bianca, cù una batteria di lithium 1200mA integrata.

Ningbo Deamak Intelligent Technology CO., LTD hè un focusu nantu à a luce di u sensore di u corpu, a luce di notte creativa, a luce di l'armadiu, a lampa di scrivania di prutezzione di l'ochji, a serie di luce di altoparlante Bluetooth, integrata di ricerca è sviluppu.Hà una quantità di brevetti di design è invenzione.
A fabbrica copre una superficie di 12000 metri quatratu, è hà circa 200 impiegati è una squadra di R & D di più di 20 persone.In 2022, avemu apertu un novu capitulu per a serie di luci esterne, cum'è luci di sensori solari cù camera, luci di prato, luci di giardinu di spiaggia, etc.

Little-Bear-Pat-Pat-Lampada-Silicone-DMK-009-4

Attualmente, a nostra cumpagnia hà lanciatu unLampada in silicone Bearper attruverà i globi oculari cù a bella maghjina di l'orsu.I nostri prudutti ùn sò micca solu boni in qualità è prezzu bassu, ma ancu faciuli d'utilizà.Pudemu cambià quattru tippi di luci (biancu-rossu-verde-blu) solu patting.À u listessu tempu, avemu ancu aghjustatuluci culuriteper arricchisce a diversità di l'Orsu Silicone Lamp.In seguitu, continueremu à cuncepisce è aghjunghje più funzioni.

Sè site interessatu à i nostri prudutti o vulete sapè di più infurmazione, site assai benvenutu per lascià messagi o mandateci un email àdeamak@deamak.com.Garantimu chì a nostra squadra offre u megliu chì pudemu per rializà a vostra aspettativa.


Tempu di Postu: Dec-29-2022