Global Sources Consumer Electronics Show

In l'era post-epidemica, simu abituati à portà maschere è mantene a distanza fisica quandu simu malati.Ti manca a nostra vita è u travagliu prima di l'epidemie, cum'è assistendu à l'esibizioni, visità i clienti è i fornituri, beie un caffè o una birra cù l'altri, è chatte tutta a notte?Ci mancate tutti!

 

Per piacè nutate chì Ningbo Deamak Star Intelligent Technology Co., Ltd, una filiale di Ningbo Deamak, participa à uGlobal Sources Consumer Electronics Showtenuta à l'Expo Mondiale di l'Asia di Hong Kong da11 à 14 ottobre.U nostru numeru di stand hè2K16.Benvenuti novi è vechji clienti à visità noi.

 

In l'ultimi dui anni, avemu sviluppatu parechji prudutti novi, è spergu chì i clienti novi è vechji visitanu è furnisce opinioni preziosi.Eccu alcuni di i nostri best sellers!

 

Lumière intelligente à led de poisson diable, una lampadina decorativa per a casa!

Ta direzzione di a luce pò esse su o giù!

TU culore chjaru pò esse biancu o caldu, decide!

图片1

 

Pensendu à fà un rigalu d'anniversariu à i vostri figlioli!Eccu a megliu scelta di rigalu per i zitelli è l'amichi!-U nostru bellu cuncepitulampada di proiezzione!Aghjurnate a stanza di i zitelli ogni volta chì vulete cù sei filmi diffirenti!

U nostru Bluetooth pò esse urdinatu ancu per dumanda!

图片2

 

Che ne dite di ottene a vostra cucina una bella illuminazione!Fighjemu sta luce !Illuminazione intelligente di l'ochju di gattucù u cuntrollu di u muvimentu, o u cuntrollu di u toccu!Pò esse largamente utilizatu in a vostra casa!A vostra cantina pò avè bisognu di una nova luce!Una luce per a vostra scala!

图片3

 

Ningbo Deamak Intelligent Technology Co., Ltd hè un fabricatore prufessiunale di luci di induzione di u corpu umanu, luci di notte creative, luci di l'armadiu, lampade di tavulinu di prutezzione di l'ochji, luci sensori solari esterni è altre serie.Da l'annu 2021 à u 2022, avemu apertu un novu capitulu di serie di illuminazione esterna.

 

Avemu furmatu una squadra di R & D è avemu successivamente ottenutu diverse certificazioni cum'è BSCI, GSV'ISO9001, CE, ROHS, FCC, etc., è ponu furnisce à i clienti prudutti di bona qualità è prezzi competitivi.Stabbiliemu una relazione cummerciale à longu andà win-wininu futuru vicinu!


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022